Late night fun

Sene nattetimer og tidlig opp igjen for å dra på jobb gjør til at jeg sover meg gjennom hele dagen. Haha, ikke akkurat sunt! Anyways, på fredag lovte jeg å poste bilder fra torsdagens tur ute på byen, men etter alt som har skjedd har jeg ikke følt at det har passet seg. Det er kanskje for tidlig å gå tilbake til hverdagen, men tenkte det var på tide å le litt igjen på min bekostning. Derfor forteller jeg om torsdagens festligheter.

Kvelden begynte med jeg som bruker alt for lang tid på å fikse meg hjemme hos Daniel. Han stakkar står og venter på dusjen, mens jeg krøller håret, pudrer nesen og tar lipgloss på leppene. Derfor endte det opp med at Daniel måtte ha sminkevors sammen med meg. Haha, priceless!

Forresten, gjett hva Daniel klarte å overtale meg til å gjøre? Jo, nå skal dere høre. Han fikk meg til å gå med lave sko på byen! Tror ikke det har skjedd siden jeg var 18 år og festet med halsbetennelse på Magaluf. En sjelden hendelse med andre ord. Han sier det var på grunn av praktiske grunner, mens jeg tror det er fordi han liker at jeg er lita og søt.

Til alle dere nysgjerrigperer der ute. Ovenfor har dere bilde dere har ventet på!

Uansett, kvelden ble tilbrakt på Dickens (av alle steder) og vi hadde det faktisk ganske gøy. Vi møtte hele kompisgjengen til Daniel og de lurte han ene fyren til å tro at jeg var kjendisblogger. Han ble jo i fyr og flammer og ville absolutt ta bilde sammen med meg. Såå, da må jeg nesten legge ut det “sjarmerende” bilde av oss. Som takk fikk jeg en rose av fyren jeg aldri klarer å huske navnet på. Så da kaller vi ham bare Rose.

En irriterende ting når man drar ut med en gjeng med gutter er at man drikke bare øl. De drikker jo nesten ikke noe annet. Ganske synd for meg at jeg syns hele drikken smaker piss, pluss at den gjør bare til at man må gå å tisse annen hvert minutt. Men, etter et par ganger med øldrikking i det siste så smaker det ikke så aller verst. Jeg ser i alle fall fornøyd ut på bildene.



Legg merke til at jeg smiler på absolutt alle bildene. Jeg må ha vært ganske blid og fornøyd denne kvelden. I alle fall helt til vi gikk på Cementen og møtte Gunvor Åse og min bror. Misforstå meg rett, hadde det kjempegøy sammen med dem. Det var bare en tragisk idiot der som bestemte seg for å helle ølen sin over hele meg! Åh, kjenner jeg blir irritert når jeg skriver om det. Jeg stod der og danset med Gunvor Åse og plutselig blir jeg bløt over hele meg. Husker jeg gikk inn på badet og prøvde å tørke meg selv med dopapir. Haha, da jeg ga opp tok jeg heller et obligatorisk jeg-er-lei-meg-bilde og gikk ut.

Tristheten varte heldigvis ikke lenge. Gunvor Åse fikk meg glad igjen på null komma niks, og da fortsatte jeg å smile resten av kvelden! Til og med da noen hadde en liten guttefight på veien hjem. Godt å vite at noen faktisk bryr seg om meg.

Hvordan går det med dere?

20 kommentarer

Siste innlegg