Mamma Mia!

I kveld var det duket for lange kjoler og Broadway show. Vi bestemte oss for å dra å se Mamma Mia, og jeg angrer ikke et sekund! For et utrolig bra show dere! Jeg satt igjen med et veldig godt inntrykk og frysninger nedover ryggen. Hun som spilte Donna var rå på å synge, og Donna and the dynamite skapte liv og røre på scenen! Vi møtte et gammelt ektepar fra Stavanger som hadde sett Mamma Mia i London. De mente at showet var enda bedre der, så da må jeg nesten prøve å få med meg det også.

Resten av kvelden tilbragte vi på Times Square. Å vandre rundt på Times Square på kveldstid er ubeskrivelig! Alle lysene og menneskene får i alle fall meg i feel good stemning! Laster opp bilder litt senere i kveld!

Noen andre som har sett Mamma Mia på Broadway?

27 kommentarer

Siste innlegg