Empire State Building

I dag var det Empire State Building og Central Park som stod for tur. Dette ble min andre gang i New Yorks høyeste bygning, og jeg er like imponert over utsikten. Spesielt godt var det da solen skinte deg i ansiktet og man hadde mye fint å hvile øynene på. Arkitekturmessig sett altså, ikke noe guttetull i dag. Det skal det bli til uka som kommer.

Da jeg dro oppover mot 50 Street for å kjøpe billetter til Broadway showet vi skal på i morgen, skjedde den mest utrolige ting. Jeg møtte på eksen til bestevenninna mi! Haha, hva er sjangsen for det liksom? Koselig var det nå uansett. Og Annette, jeg bestemmer at han hilser til deg!

Kvelden avsluttet vi med å spise på en koreansk restaurant i 32 Street. Kjempegod mat, og jeg er bestandig så stolt når jeg klarer å spise maten med spisepinner. Føler meg så eksotisk når man mestrer kunsten ved å spise med pinner. I alle fall når jeg klarer å plukke opp en neve med ris. Da har man skills da dere!

Jeg må forresten dele litt guttetull allikevel. Dagen blir ikke helt det samme uten vet dere. Da jeg dro ned i lobbyen i sted ble jeg stoppet opp av et fotballag fra gudene vet hvor, for de lurte på om jeg ikke kunne ta bilde sammen med maskotten deres. Det kunne jeg selvfølgelig gjøre og smilte mitt fineste smil, mens de knipset bilder. Plutselig kommer trener bort og gir dem kjeft og så måtte de dra. Haha, dagens næring til selvtilliten.

Har dere god selvtillit?

26 kommentarer

Siste innlegg