New underwear!

…From Victoria’s Secret!

Selv om man sier til seg selv at man har nok, klarer man aldri å gå tomhent hjem fra Victoria’s Secret. Det er som å vandre rundt i en stor godtebutikk, og man får lyst til å prøve alt sammen. Jeg endte opp med et blått undertøyssett, fordi jeg konkluderte med meg selv at jeg ikke har blått undertøy. Både BH?en og trusa er nydelig og jeg gleder meg masse til å bruke det!

Jeg kunne ikke bare kjøpe meg undertøy. Når jeg først var i gang måtte jeg ha en kjempesøt singlett fra Victoria’s Secret super model essentials collection! Altså VS kolleksjonen fra Victoria’s Secret sitt fashion show. Måtte også ha en passholder til passe mitt. Jeg som er ute og reiser så mye trenger å pynte litt på passet. Haha, jeg trenger vel strengt tatt ikke, men det bryr vi oss ikke om i dag. 

Var det ikke fint?

22 kommentarer

Siste innlegg