I wanna travel the world!

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke tanken på å være hjemme når jeg har fri i sommer. Jeg fant ut at jeg har 4 dager fri fra jobb når jeg kommer hjem fra New York, og vips så hadde jeg bestilt en ny tur til, wait for it… Stavanger! Grunnen til at jeg valgte Stavanger kan være så mye. Er det på grunn av at jeg savner farmor, eller har det noe med en gutt å gjøre? Kanskje jeg rett og slett bare savner den nydelige byen. Hva tror dere? 

Uansett grunn, så gleder jeg meg masse til å reise nedover. Stavanger er så fint om sommeren, og det er bestandig kos å tilbringe kvalitetstid sammen med farmor. Dessuten er det gladmatfestival når jeg reiser nedover, det kan bli morsomt å få med seg. Får bare håpe jeg ikke er alt for jet lagged etter New York. Vil ikke ha noe av at jeg sover bort den lille ferieturen min.


Hvor er deres favorittsted i Norge?

34 kommentarer

Siste innlegg