Lloyd feat. Titi Boi & Salo – Bang

I dag er det 5. juli og Lloyd sitt nyeste album slippes! Det vil si at jeg kan publisere sangen jeg er med å kore på! Har enda ikke gått opp for meg at jeg er med på sangen. Haha, det er ganske sykt når man tenker på det. Allerede har noen av dere postet linker i kommentarfeltet av sangen. Gøy at noen av dere er mer nysgjerrig enn meg!

Hvis noen lurer på hva jeg synger, er det koringen som du hører helt i begynnelsen av sangen. Det kommer også igjen midt i sangen, og helt på slutten. Men nå er det nok skriving. Her får dere sangen jeg har snakket om siden begynnelsen av juni! Tenk at det bare tok 1 måned fra vi var med på å synge inn sangen i studio til den er ferdig og kan publiseres. Skal si de jobber effektivt!

 

Hva syns dere om sangen?

27 kommentarer

Siste innlegg