Rockefeller center

En ting man burde gjøre hvis man reiser til New York er å besøke Rockefeller Center, helst ved nattestid. Da får man se den fantastiske utsikten over New York City, og bare drømme seg bort. Jeg satt og så gjennom bilder fra New York og kom over noen bilder jeg og Oda tok fra the top of the rock! Fikk meg i alle fall til å savne New York noe inderlig. I dag er det forresten bare 13 dager til jeg reiser tilbake. Yey!

Man må betale 23 dollar for å komme opp på observasjonsdekket, but its totally worth it!

Empire State Building in between ♥

Inne har de også noe opplegg, med diskoblinkede rom, butikker og mye annet gøy. Oda og jeg fant det veldig interessant å danse rundt i det diskoblinkende rommet, for hver gang vi beveget oss byttet lysene farge. Var ganske stilig i grunn.

Er ikke New York nydelig?

24 kommentarer

Siste innlegg