Pictures last forever

Så igjennom en mappe med gamle bilder i går. Har aldri ledd så mye av meg selv. Haha, er bestandig gøy å se tilbake på hvordan man så ut før. Siden jeg har en god dose med selvironi tenkte jeg at jeg skulle dele bildene med dere. Så får dere se hvordan jeg så ut i 16 årsalderen. Æh, tenkt det da. Det er allerede 5 år siden jeg var 16. Huff, nå føler jeg meg gammel!

Uansett, det første bildet var mitt gamle profilbilde på nettby. Husker dere nettby? Jeg hadde i alle fall glemt det! Slettet profilen min da en viss gutt sa til meg at jeg måtte gjøre det, og siden den gang har nettby vært ute av livet mitt. Haha, husker jeg var såå fornøyd med dette bilde.

Bilde nummer 2 er fra en photo shoot Annette og jeg hadde i Stavanger i 2007. Eller var det 2006? Who knows.. Vi hadde det i alle fall veldig gøy, og Jacob (søskenbarnet til pappa) tok mer enn gjerne masse bilder av oss. Husker vi syns dette bildet var veldig kult!

Det tredje bildet er fra rommet mitt på Orkanger. Jeg skulle få besøk av min daværende kjæreste for første gang, og jeg husker jeg var veldig nervøs. For at ting ikke skulle bli alt for flaut, fikk vi Oda til å komme inn på rommet og hun skapte liv med å tvinge oss til å spille Twister. Haha, se så søt jeg var i kosedress fra Victoria’s Secret og musefletter.


Bilde nummer 4 er et standard bilde av meg fra webcam-tida. Dere husker kanskje alle sammen hadde et stort webcam plassert over dataen som man tok hundrevis av bilder med hver dag. Husker jeg følte meg så fin på dette bildet. Huff, nå er det ikke annet å si enn at jeg dør av skam. Får trøste meg med at jeg var ung og (dum)?


Det siste bildet er fra en photo shoot Oda og jeg hadde utenfor huset vårt. Vi hadde satt opp et stort, hvitt lerret og tok sikkert hundrevis av bilder. Jeg hadde for første gang klipt pannelugg, og var såå stolt. Dette bildet husker jeg at jeg var mest fornøyd med. Litt mystisk og en god dose hotness. Ingen dårlig kombinasjon det.

Hvilket bilde likte dere best?
Syns dere det er gøy å se tilbake på gamle bilder?

37 kommentarer

Siste innlegg