Ler så jeg tisser i buksa!

Hehe, det er nok en liten overdrivelse, men jeg ler virkelig så jeg får vondt her. Dette fordi jeg nettopp har sett igjennom en gammel film jeg, Borghild, Jorun og Annette lagde i andre klasse på videregående. Det er nå 4 år siden, og mye har forandret seg siden den gang! Vi lagde en film om hvordan jødene hadde det under 2. verdenskrig og filmen ble ikke så aller verst om jeg kan få si det selv. Anne Giske ga oss i alle fall 6 på prosjektet, og vi var alle 4 strålende fornøyd.

Uansett, nå tenkte jeg det var på tide å la denne filmen komme ut i den store verden. Den har ligget alt for lenge nedstøvet på pappas gamle PC. Husk, denne filmen skal være fra 1940-tallet, derfor de gøyale kostymene.

Da gjenstår det bare å si: snurr film!

Grunnen til at rulleteksten inneholder flere navn på karakterer enn det dere ser, er fordi jeg kuttet bort halve filmen. Hvis ikke hadde den blitt alt for lang.

Så, hva syns dere?

22 kommentarer

Siste innlegg