Goodbye for now!

I dag har dagen jeg har gruet meg til i flere måneder kommet. Jeg skal reise fra mitt kjære California og tilbake til lille Norge. Selv om det bare er 45 minutter til jeg skal forlate leiligheten har det ikke gått opp for meg at jeg skal reise hjem enda. Jeg lever i en slags fornektelse, hvor jeg tror at det bare er noen venner vi skal kjøre til flyplassen. 

Den eneste trøsten jeg har er at jeg skal reise tilbake til New York i sommer, så Amerika blir ikke så lenge uten Hanna. Og så blir det veldig kos å se igjen alle vennene mine!

Nå må jeg nesten stikke! Neste gang vi snakkes er jeg hjemme i Norge, eller på en flyplass en eller annen plass i verden! I mens kan dere kose dere med kveldens bloggintervju med Heidi Alexandra. Får å høre det må dere melde dere inn her.

Ønsk meg god tur?

45 kommentarer

Siste innlegg