You guys are crazy!

Tenkte jeg skulle fortsette å svare på spørsmålene dere sendte inn på dette innlegget. Dagens spørsmål er fra mari og lyder som følger:

Føler ikke jeg har opplevd så mye crazy egentlig. I alle fall ikke som jeg kan komme på. Husker en gang da jeg var nykonfirmert fjortis og var på fest i Buvika. Da var det en fyr som gikk rett bort til meg og stappet tunga si nedover halsen min. Jeg stod der vettskremt og ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Siden den gang har jeg aldri likt å kline med gutter ute på byen. Det funker fint å holde hender! Hahah.

Har forresten et litt finere minne fra festing i Buvika. Omtrent 2 år etter den traumatiske hendelsen møtte jeg en fyr som var mer.. La oss kalle det ordentlig. Han tok meg med ut for å prate og se på stjernene. Om jeg ikke husker helt feil satt vi der og sang sammen også. Haha, memories.

Nå føler jeg at jeg babler i vei her. Har fortsatt ikke fortalt en crazy guttehistorie. Kanskje jeg skal fortelle om den gangen jeg ble slått i hodet med en ølflaske fordi jeg stod og pratet med en gutt. Eller da jeg gikk ut miniskjørt i 20 minus for å besøke gutten jeg likte! Sistnevnte er absolutt ikke å anbefale.

I fjor sommer opplevde jeg noe crazy sammen med Oda. Problemet er bare at den historien egner seg ikke på bloggen, så da går det visst ikke alikevel. Det skal ikke være enkelt dere. Jeg tenker så det knaker, og prøver å komme på en crazy guttehistorie for dere. Men enten blir den for klissete og romantisk, eller så er den for vågal til og i det hele tatt passe på bloggen.

Jeg tror den mest crazy guttehistorien må være da jeg var i Vegas og endte opp på gutte-nachspill! Det var ikke på måte hvordan de behandlet meg som en av gutta, og ingenting var for tabu å snakke om. Der gikk det i både følelser, romantikk, damer og gutteprat.

Har dere noen crazy guttehistorier å dele?

15 kommentarer
    1. Vet det kanskje høres rart ut, men kan ikke du blogge om rommet ditt?(vise bilder) Av det lille jeg har sett, virker det veldig fint! Dessuten trenger jeg inspirasjon! 😉

    2. VÆR SÅ SNILL fortell om den guttehistorien du og oda opplevde!pliiiiiiz!! Du har ett såå kjekt liv, med MANGE muligheter (eg e muslim skjønne du, får ikke akkurat være med på de ”vanlige” tingene andre e med på) Så pliiiiiiz:)

    3. Det er jo bare å fortelle om tiden med Tom, om han blir grinete, så fortell gutten med de heite leppene at han bare skal slappe av og komme og en pils med bror. 😉
      Eller fortell noe om tiden da du ble kjent med Viktor. <3
      Eller skal kanskje jeg fortelle som sitter med bildene?
      Jeg har hørt mange crazy guttehistorier fra deg ...
      Og jeg har også mange crazy guttehistorier. Lønner seg å være på fylla og få en ny og gal bekjentskapskrets. Eventuelt å bare oppholde seg litt på campen på Storåsfestivalen. 😉

    4. jo kan ikke du dele det du opplevde, elsker at du blogger om sånne guttehistorier! det egner seg her vettu, vil så gjerne vite det 😉
      nei har ikke opplevd noe enda, men gjorde en gang omtrent sånn som deg, gikk tynnkledd i minusgrader for en jeg likte, æsj han var ikke noe å samle på i det hele tatt ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg