Sommerfavoritt!

Da jeg var i L.A i helgen fant jeg verdens fineste kjole. Den minnet meg litt om en kjole Serena har brukt i Gossip Girl. Uansett, da jeg prøvde på meg kjolen var det kjærlighet ved første blikk, og jeg visste jeg måtte ha den uansett pris. Jeg har en svakhet for kjoler meg åpen rygg, så denne kjolen passet perfekt til meg.

Selvfølgelig hadde de den ikke i min størrelse, så jeg måtte reise hjem fra L.A uten noen kjole. Men i går ringte de fra butikken og sa at de hadde funnet kjolen i small, og kunne sende den til meg om jeg fortsatt ville ha den. iih, shoppinglykke! Pappa vekket meg i morges å kunne fortelle at kjolen hadde kommet (skal ikke klage på servicen i alle fall) og den passet perfekt!

Forresten, dette er første gang siden juleballet i 10. klasse at jeg kjøper en lang kjole! Haha.

Denne skal bli brukt hver dag i sommer. Både på stranda, shopping og fest! Gleder meg!

Har dere noen sommerfavoritter?

33 kommentarer

Siste innlegg