Would you like a snail?

I går ble jeg bedt ut på middag og festing av Lotus Elise. Vi endte opp med å dra til en fransk restaurant og dere klarer aldri å gjette hva jeg gjorde. (Eller, hvis dere leser overskriften er det vel fullt mulig å gjette seg til det). Jeg tok mine matopplevelser til et helt nytt nivå. Hvem trenger burgere og  kylling når man bare kan dra til Frankrike å spise snegler? Må innrømme jeg var ganske skeptisk, men etter jeg kom over den psykiske biten, var ikke smaken så forferdelig. Konsistensen derimot. Føltes ut som jeg hadde en slimete, svart regnsnegle i munnen!

Etter maten dro vi videre på pølsefest, bokstaveligtalt. Av de 800-900 gjestene som var der, var jeg en av kanskje 5 jenter. Vanligvis ville dette vært drømmeland, men siden dette var den type gutter som er vant med å kommunisere med det motsatte kjønn bak PC-skjermen, var den eneste kontakten jeg fikk lengtende blikk fra dansegulvet. Apropos dansing. Har aldri sett så morro dansing før. Det stod en gjeng med 5 gutter på dansegulvet og danset en eller annen form for en robotlignende dans! Veldig humoristisk og se på!



Videre dro vi til en hotellbar hvor kjønnene var mer gjevnfordelt og musikken hakket bedre. Jeg endte opp med å ha en lang samtale med en fyr fra Portugal. Han var veldig sjokkert over at jeg bare var 21. “You’re like a little baby!” “When you were born, I was 8, and just learned how to ride a bike!” ” I never imagine that further in the future I would flirt with a little baby!” Haha, har aldri møtt en fyr som var så obsessed av alderen min. Etter at jeg ble mektig lei av å høre på han klage over aldersforskjellen, fant jeg Lotus Elise, danset en liten dans og så dro vi hjem.

Har dere smakt snegler?

29 kommentarer

Siste innlegg