Back in SF!

Nå har jeg altså kommet meg hjem til San Francisco. Er litt rart at jeg regner San Francisco som hjemme, og ikke Norge! Men jeg liker det! Var godt å komme tilbake til den gode senga mi, og masse mat i kjøleskapet. Når jeg er ute og reiser har jeg en tendens til å glemme av å spise mat. Jeg mister rett og slett matlysten av lite søvn, travle dager og festing. Så nå er det normalt kosthold og trening som gjelder!

Har uansett hatt 5 fantastiske dager i Los Angeles. Har opplevd så mye, møtt så mange spennende mennesker og laget minner for livet! Turens høydepunkt var da vi var i Studio og fikk være med å synge på en Lloyd-sang. Mange av dere har forresten spurt om navnet på sangen og så videre. Flaut og innrømme det, men jeg kommer ikke på navnet. Tror jeg var såpass i lykkerus, at alt annet bare ble tåkete. Uansett, skal finne ut hva den heter og poste den her på bloggen så fort den nye plata til Lloyd slippes i sommer.

Har forresten enda en L.A-historie på lur, så det er ikke helt slutt på Los Angeles-bloggingen enda. Må nesten dele alt det morsomme jeg gjorde på lørdag!

Hvor i verden er hjemme for dere?


24 kommentarer

Siste innlegg