Lets play!

Da har vi nettopp kommet hjem fra første kveld på livet i L.A. Vi endte opp med å dra til utestedet Playhouse i Hollywood sammen med sønnen til. Hm, la oss kalle han mister famous. Uansett, utelivet i L.A er noe helt annet enn i New York og Vegas. Da vi ble med bak til VIP-seksjonen følte jeg at vi stod der på utstilling. Alle som stod ned på dansegulvet så opp på oss som stod bak baren sammen med kveldens DJ og “viktige” mennesker. 



Det var ikke på måte hva folk gjorde for å komme seg opp til VIP-seksjonen. Må innrømme jeg ble ganske kvalm da jeg så en dritings jente kline med sjefen av utestedet bare for å komme seg på VIP. Resten av kvelden måtte hun stå å gnikke seg inntil han og avlyde hans ordre. Fysh, blir nesten kvalm bare jeg tenker på det.

Kveldens høydepunkt var vel da Christina Milian kom og festet med oss. Det var da jeg virkelig skjønte at jeg var i L.A. Hun var liten, kjempesøt og kanskje en smule for full. Prøvde å ta et bilde av henne for dere, men siden jeg var den eneste med kamera der ble det litt småflaut. Så kvaliteten på bildet er ikke så mye å skryte av. Hun bøyer seg fram og gjør en eller annen dansemove! Haha.

Stemningen på utestedet var i alle fall upåklagelig. Bare ta en titt på dette her:

video:mvi0589

Hvor går deres grense når det kommer til flørting?

15 kommentarer

Siste innlegg