Los Angeles baby!

Da har jeg endelig kommet fram til L.A etter en lang dag med reising. Vi bor på et nydelig hotell i Beverly Hills, like ved Sunset Boulevard. Hittil har vi fått invitasjon til en kjendis premiærefest til filmen Captein America med Chris Evans, men tror vi skal takke nei. Vi vil heller dra ut med sønnen til en verdenskjent rapper. Haha, dette hørtes litt overfladisk ut! But thats the drill in L.A!

Jeg må forresten fortelle en ting! Karen har så mange forskjellige kontakter at jeg blir helt sjokkert. Nå har vi nettopp skypet med Iyaz i over 2 timer! Det var sykt crazy, men moro! Mer hyggelig fyr skal du lete lenge etter. Og det virket som om han hadde begge bena plantet godt på jorda.

(Beklager for arkivbilder, men sitter på Macen til Karen så har ikke tilgang til bildene mine)

Nå skal jeg løsrive meg fra Macen og hoppe inn i kjolen. Er virkelig klar for å ta L.A med storm!

Hva syns dere om Iyaz?

23 kommentarer

Siste innlegg