From Napa to Sonoma

Nå er det likefør jeg blir hentet av Lotus Elise og eieren for å dra til Napa på vinsmaking. Ser dere det for dere? Meg, tusle rundt på en vingård og smake på alle de forskjellige vinene. Det er et bilde som skurret litt, men for all del dette kan bli gøy. Den fnistete Hanna skal jeg i alle fall legge igjen på pikeommet, og prøve å være voksen for en hel dag. Lurer virkelig på hvordan det skal gå. Har sagt i fra at jeg helst drikker hvitvin, etter en litt flau middag med rødvin på byåsen i fjor, holder jeg meg unna vin rouge!

Håper virkelig “daten” i dag går bedre enn den på byåsen i fjor. Huff, jeg liker ikke å kalle dette for en date. Alt høres så mye mer seriøst ut da. La oss heller kalle det sammenkomst mellom to voksne mennesker som skal nyte vin og hverandres selskap!

Ønsk meg lykke til?

20 kommentarer

Siste innlegg