Bloggintervju!

Husker dere at jeg ble intervjuet for omtrent en måned siden? Vel, nå er det snart på tide at bloggintervjuet med meg skal slippes. Der svarer jeg på alle spørsmål angående bloggen og hvordan det var da Therese anbefalte bloggen min. Bare ta en titt på dette her.



Er dere som leser bloggen min bloggere selv? 
Har dere noengang lurt på hvordan man kan tiltrekke seg lesere? 
Hvordan de som ligger på topplistene har havnet der? 

Nå skal du få sjansen til å høre historiene til toppbloggerne i landet. 
Jeg og 11 andre bloggere er først ut i en serie som skal gå på nettet i ukene som kommer. 
Man må skrive seg inn og det er gratis å høre intervjuene når de går live. 

Alle som er med vil gi deg sin historie om hvordan de havnet der de er idag med bloggen sin. 
Du vil garantert få masse inspirasjon og masse gode tips fra Norges toppbloggere. 


Jeg er en av dem som skal bli intervjuet så om du har lyst til å høre intervjuene og få tilsendt informasjon om når intervjuene skal gå må du skrive deg inn på den siden dere kommer til . Han som gjør intervjuene har intervjuet noen av de største bloggerne i verden det siste året og han har laget kurs med innføring i blogging. 

Hvordan man tiltrekker seg lesere, hvordan man velger seg et tema man ikke går lei av og hvordan man tjener penger på bloggen sin. 

Klikk her for å finne ut hvordan man lager en blogg.

Syns dere det høres interessant ut?

11 kommentarer
    1. Hanna, Jeg har lest bloggen din utrolig lenge nå! Og jeg tenker ikke over kommmentarerne dine. Men når jeg gikk in på blogliten.no (?) var du jo en av toppbloggerene. Synes du er utrolig herlig som ikke lar deg forandre pga det 😀

    2. SV: Sparte litt til deg :)) Den står her til du kommer hjem om noen uker :*
      Det hadde vært supert, for jeg begynner å få like vondt igjen. Godt mulig det er psykisk, men har allerede vært på to MR-undersøkelser etter operasjonen 🙁 Tusen takk <3
      Nå er det natta her - snart. Skal bare ut og gå en tur først. Hehe. Klokken passerte akkurat midnatt ^^, Håper du har en fin dag 😀 <3

    3. Jeg finner det absolutt ikke interessant, men for din skyld følger jeg med.
      Jeg blogger jo bare for meg selv, som du vet. 😛
      Og nå har jeg blogga litt om deg også, så du bør sjekke det ut. Vel, teknisk sett ikke om deg, bare beskrevet deg og nevnt navnet ditt her og der. Nysgjerrig nå, eller? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg