The wedding pictures!

Æh, jeg får skikkelig lyst til å gifte meg når jeg går igjennom de 201 bildene jeg tok i kveld. Selv om det sikkert ikke blir en realitet før om 10 år. Først skal jeg gå ferdig medisinstudiet, deretter nyte livet og så begynne å tenke på mann og barn. Matt og Laura ser i alle fall lykkelig ut sammen, og jeg unner dem virkelig alt godt! Er veldig glad for at vi ble kjent med Laura på Thanksgiving og at de inviterte oss i bryllupet sitt. Det har vært en opplevelse uten like, og en dag jeg sent vil glemme.

Legger ved bilder fra bryllupets høydepunkter! Som den dedikerte bloggeren jeg er, stod jeg selvfølgelig fremst i køen for å få de beste bildene.

Laura reading her vows to Matt.

You can now kiss the bride!

The married couple arrives at the reception.

Cutting the wedding cake together.

Love this picture! They look so adorable together.

And then they finally got their first dance as a married couple.



Poster flere bilder av gjestene, dansingen og kjolen min i morgen. Nå er det drømmeland som gjelder for lille Hanna.

Hva syns dere om brudekjolen til Laura?

25 kommentarer

Siste innlegg