Bla, bla, bla

Jeg elsker å fly, for man møter bestandig så mange interessante mennesker. På flyet på vei til Minneapolis satt jeg og Oda 2 rader fra hverandre, men det hindret oss ikke fra å ha den mest høylytte samtalen med hverandre. Han fyren som satt i mellom oss fulgte intens med og ga oss små smil inne imellom. Kanskje ikke så rart han prøvde å følge med for samtalen vår var ganske interessant om jeg må si det selv.

Tema var gutter og hva jeg skal gjøre i forhold til en gutt som gjør at det kiler i magen hver gang jeg får melding fra han. Ååh, jeg liker virkelig den tilstanden jeg er i nå. Pulsen øker hver gang telefonen min gir lyd fra seg.

Så nå gjelder det bare å spille kortene sine riktig, så blir det kanskje happy ending til slutt!

Kom forresten nettopp fram til familien vi skal sove hos i helgen. De er den typiske amerikanske familie og har et hus som ser ut som det er tatt rett ut fra an amerikansk såpeserie. Haha, I love it! Jeg skal sove på et rosa jenterom, og jeg kunne vel ikke passet bedre inn. Eller hva sier dere?

Hva skal dere gjøre i helgen?

20 kommentarer

Siste innlegg