Hektisk

Livet er så hektisk for tiden. Føler jeg hopper fra den ene avtalen til den andre, og har ikke tid til å slappe av i mellomtiden. I morgen reiser jeg bort for helgen og når jeg kommer hjem på mandag skal jeg på kino med Ingvild å se Hangover 2. På tirsdagen har jeg blitt invitert på vinsmaking og middag i Napa sammen med han fyren med den fine bilen, hvis det sier dere noe. Haha. Dagen etter skal jeg på middag i Castro, og så fyker jeg til L.A for å møte Karen.

Fikk forresten vite at jeg kanskje får en gratis tur til New York i sommer. Håper virkelig at det blir noe av det. Da kommer ikke sommeren til å bli så trist alikevel! 



Nå må jeg pakke ferdig kofferten og velge hvilken kjole jeg skal bruke på lørdag. Forteller mer i morgen, er så trøtt nå alt jeg holder på å falle inn i drømmeland as we speak.

Har dere det hektisk for tiden?

17 kommentarer

Siste innlegg