boys, boys, boys!

ah, gutter… Man kan aldri få nok av dem. Lange, tynne, gode, runde, kjekke, hotte, stilige og flotte! 

Dette innlegget skal altså handle om gutter. Da dere kunne stille meg spørsmål for 2 dager siden var det en del av dere som spurte meg om guttespørsmål, og de tenkte jeg nå at jeg skulle besvare!


Ja, hva skal man svare på dette mon tro. Det jeg tenker angående gutter er vel at de kan være ganske forvirrende og irriterende, men jeg hadde heller aldri klart meg uten dem! Når en gutt jeg finner tiltrekkende kommer bort og gir meg et kompliment, eller hvisker noe fint i øret mitt, blir jeg ganske så glad. Det skal ikke mye til for å sjarmere meg altså. Si noen ord på spansk, britisk eller rogalandsk, så er jeg solgt!

For tiden er jeg vel på “flørtern” som du kaller det. Etter det forrige forholdet mitt var det ganske godt å bli singel og komme seg ut i verden igjen. Har nå vært singel i snart 2 år, og trives med å drive fra blomst til blomst. Men, man skal ikke se bort i fra at hvis prince charming dukker opp så blir det slutt på all flørtingen, minglingen og så videre. Jeg er nok ganske klar for å finne meg en fyr som vil stryke meg på ryggen, gi meg søte komplimenter og som får meg til å le.

Når jeg drar ut på byen har jeg forresten ikke planlagt om jeg skal flørte eller ikke. Jeg tar det som regel som det kommer. Vanligvis bruker det å gå greit. Alt ordner seg for snille piker vet dere!

Siden jeg enda ikke har møtt noen ordentlig kjendis, så har jeg nok ikke blitt det. Det eneste må være alle de svært rike mennene i New York som konstant prøvde seg på meg og Annette. Heldigvis har min mor oppdratt meg ganske godt, så jeg lot meg ikke lure bare fordi de var rike. De fikk som regel, “I’m gonna earn my own money“, til svar!


Det kommer helt an på situasjonen, alderen til gutten og så videre. Er det en gutt på barneskolen/ungdomskolen så kan jeg forstå at han syns alt som har med jenter å gjøre er flaut, og derfor ikke tør å si ja foran alle vennene sine. Er gutten gamlere derimot, er det kanskje litt rart om han ikke tør å si ja til ei jente foran kompisene. Da ville jeg påstå at han er litt feig?
Of course I can honey!


Foretrekker dere å være singel eller å ha kjæreste?

31 kommentarer
    1. Bra svart!
      Trives med begge deler jeg, men en ting skal være sagt; det er mye bedre å være singel enn å være i et forhold som ikke fungerer! Bank i bordet 🙂
      Ha en super dag Hanna! 🙂

    2. Elsker å lese bloggen din, og at du lar oss følge med deg så tett innpå hvordan det går med gutter, og at du “rådfører” deg litt med bloggleserne dine. Er helt herlig å høre de morsomme historiene dine, men også de interessante. Stå på, Hanna! Digger deg!
      Tusen takk for vippene jeg fikk i posten, forresten. De var herlige.

    3. kan du lage en innlegg om new york? 🙂 brae shoppingsteder osv? skal dit i sommer 😀
      kan du ha liveshooow?
      vært i miami før, lyst og dra dit?
      ps; skrevet noen ord og laget et innlegg om deg lengere ned på bloggen <3 eller innlegget er lenger opp en videoen 😀 digger deg!

    4. Det er jo kjempekoselig å være i et forhold, å ha noen man stoler på og som bryr seg om deg. Men når man er singel og ikke har noen å forholde seg til så er det litt gøy å kunne gjøre som man vil! 🙂 hehe, bra du koser deg søta! <3

    5. jeg foretrekker helt klart å ha en kjæreste : ) jeg er ei skikkelig kjærestejente, som liker å sitte en lørdagskveld sammen med sin kjære å se film og slappe av 🙂

    6. jeg foretrekker å ha en kjæreste, men akkurat nå så har jeg den beste jeg noen gang kunne ha fått. 🙂
      håper du koser deg i San Francisco! 🙂

    7. Du er så vakker, ikke rart du får oppmerksomhet på byen 🙂 Men bra du setter de rike, ekle mennene i NY på plass litt =P Hihi. Ikke så lett å tippe hvem som er din flørt, men kanskje en av de nederste?
      Jeg har faktisk funnet drømmegutten, elsker å være sammen med han! :)<3

    8. Takk for gode svar 🙂 Jeg foretrekker aller hest og ha kjæreste, men er nok fordi jeg har værdens beste!

    9. Kjæreste:-) jeg er uten tvil lagt for tomannsskap. Hvis det er et ord? Haha. Uansett han jeg er så heldig å være sammen min er mannen min han støtter meg, ler av og med meg.. Får meg til å smile, holder rundt meg..<3

    10. digger bloggen din! ser ut som du virkelig lever livet! men bare lurer veldig på hvordan du har så mye penger? hvordan har du råd til alt dette? og hvor lenge har du tenkt og bo der nede?:) ser jo ut som du ikke har en jobb utifra det du skriver. Så nå er jeg skikkelig spent på og høre hvorfor du er så rik 😀 håper jeg får et svar 🙂

    11. Jeg har aldri hatt et seriøst forhold, og merker jeg er veldig lei av singeltilværelsen nå.
      Blir skikkelig misunnlig på de som har kjæreste, og som har en armkrok og våkne
      opp i osv:) Har veldig lyst på kjæreste, så håper den rette dukker opp snart:D

    12. Du Hanna, du Hanna …
      Klart du alltid er på flørtern. Det ligger i underbevisstheten din. Akkurat som med meg.
      Hvordan tror du ellers vi alltid kommer opp i trøbbel med folk av det samme kjønn?
      Og å si at du ikke har møtt noen ordentlig kjendis, er vel også feil. Greit, kanskje ikke internasjonalt, men definitivt nasjonalt. Selv om noen av dem er kjent utenfor Norges grenser. De har vel ikke flørta med deg akkurat, men …
      Og for å svare på ditt siste spørsmål; Jeg er lei av å være singel og leter som vanlig etter kjæreste. 😛

    13. Hehe, ser utrolig gøy ut! Men ikke noe jeg selv ville klart lenge, kanskje en eller to uker med så vilt liv. Jeg er nok mest en kjæreste jente, og det funker fint for meg 🙂 Utrolig spennende å kunne gjøre som du da! du er heldig 😀

    14. Jeg tipper på Daniel! Men vet jo ikke med alle guttene du er borti.. Neida 🙂 Digger bloggen din! Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg