I’m gonna miss you baby!

Dagen i dag er en trist dag fordi bestevenn reiser tilbake til Norge. Har hatt noen fantastiske uker med henne hvor vi har gjort alt fra å flørte med gutter til å ligge timesvis og bare snakke om alt mellom himmel og jord. Er så herlig å ha en venninne man kan prate om alt med. Ingenting er for flaut, utfordrende eller rart å snakke om. Vi har kommet oss gjennom 3 uker uten å krangle en eneste dag. Men kan tenke meg hun ble litt lei av all ventingen. “Annette, jeg blogge før vi drar ut. Sånn er det bare!”

Vi begynte ferien i New York, hvor vi koste oss i 6 dager. Har aldri før blitt kjent med så mange nye og spennende mennesker. Det føltes nesten som hele New York stod på pinne for oss. Dro vi ut på byen var det ikke lenge før det kom noen bort til oss og spurte om vi trengte hjelp til noe. Alle er så hyggelige og hjelpsomme, og jeg liker det.

Beste minnet fra New York må bli da vi traff Nelson Blitz, eller den lørdagen vi var ute og festet på SL. Er så mange gode minner og velge mellom, så det er litt vanskelig. Å treffe søte Karen var også veldig hyggelig! Hun tok oss med på shopping i SoHo og viste oss rundt. Hun tok oss også med på Lavo hvor vi hadde det veldig gøy.

Etter New York dro vi hjem til San Francisco for å lade opp batteriene til Vegas. Jeg var i alle fall helt utslitt etter 6 dager med festing i New York, så dagene i SF ble brukt til å ligge på soffaen å se film. Haha, tror nesten ikke vi beveget oss ut av døra en gang. Bare når vi skulle sende kjolen min på rensing etter en dum fyr hadde sølt drikken sin på den!

Forrige mandag dro vi til Vegas for å ha det enda mer gøy! Husker jeg tenkte at ingenting kunne toppe New York, men der tok jeg altså feil! Vi har hatt den mest fantastiske turen noensinne. Vegas er og blir en av de beste byene i verden! Vi var omringet av kjekke gutter fra morgen til kveld, og levde livet til det fulle.

Både jeg og Annette har lyst til å reise tilbake med en gang, så skal ikke se bort i fra at vi tar turen dit igjen. Da skal vi i allefall ligge på Cosmopolitan Hotel. Det hotellet er som skapt for meg og Annette! Diamanter, rosa, glitter og stas. Tror vi tilbrakte hele to kvelder i baren her. Ble bestevenner med bartenderen og tok masse bilder! Ble også “sjekket” opp av en fyr fra Australia, men det har jeg helt glemt av å skrive om. Det beste minnet jeg har fra han er at han tipset bartenderen 20 dollar etter å ha kjøpt en drink til meg. Haha, crazy!

Etter Vegas dro vi tilbake til SF igjen for å være med på pappa sin graduation, vise Annette rundt i San Francisco og fylle opp kofferten med undertøy fra Victoria’s Secret. Nå er det altså på tide at Annette drar tilbake til Oslo for å fullføre skolen, og jeg nyter de siste ukene av friheten min her.

God tur tilbake til Norge vennen!

Hva syns dere har vært gøyest å lese om mens Annette har vært her?

23 kommentarer

Siste innlegg