the american way

I går var en stor dag hos familien Vaage. My dad graduated from University of Berkley and my sister went to prom! Annette og jeg dro på graduation rett fra Vegas så jeg må innrømme at jeg var litt sliten. Var kjempegøy å høre på en av talene til en professor når han nevnte pappa sitt prosjekt i talen! Hvor sweet er ikke det? Pappa graduated sammen med 120 andre fra UC Berkeley, og er nå en master i public health rikere.

Fikk skikkelig følelsen av å være i en amerikansk film da jeg så alle studentene med kappe og hatt. Blir ikke noe mer college-aktig enn dette!

Etter graduation var det rett hjem for å fikse Oda til prom. Etter 4 timer med fiksing av sminke, hår og kjole var hun klar for å ta prom med storm! Hun ble rett og slett nydelig med det lange blonde håret og den blå kjolen. Er dere ikke enig?



Selve prom foregikk på en yacht i San Francisco. Kan se for meg det var en drømmekveld uten like. Masse dansing, flørting og helt sikkert en god dose drama. Skulle ønske jeg kunne oppleve dette selv, men de har tydeligvis 21-års aldersgrense på prom, så jeg er nok dessverre for gammel til å være daten til noen. Haha!

Hva syns dere om kjolen?

25 kommentarer

Siste innlegg