What I like about Vegas

Åh, denne lista har potensialet til å bli lang. Det er så mye å like ved denne byen at man ikke helt vet hvor man skal begynne. Skal dere på ferie til Amerika, anbefaler jeg på det sterkeste å ta turen innom Vegas. Her har de noe for alle aldre. Til og med mine foreldre har lyst til å dra tilbake for å bli begeistret av byen en gang til!

Det jeg liker aller best med Vegas er alle de fine hotellene. Her kan man vandre rundt i dagesvis med et kamera rundt halsen å ta utrolig mange kule bilder. Man blir aldri lei av de fantastiske hotellene og man oppdager noe nytt hver gang.

En annen ting jeg liker godt er varmen. Hver gang jeg har vært der har det vært kjolevær og denne gangen var det så varmt at vi kunne ligge ved bassenget å jobbe med brunfargen. Blir ekstra kos når man snakker i telefonen med en fyr som får det til å kile i magen. Oh, I love that feeling!

Alle festene er også en del av the Vegas experience. Her er det også mye forskjellig å velge mellom. Man kan dra på store nattklubber og danse til krampa tar deg, eller man kan dra til en litt mer low key-plass, for å chille i baren. Både the Gallery på Planet Hollywood, Tao på Venetian og Moon på the Palms er utesteder jeg gjerne drar tilbake til. Musikken er upåklagelig og det samme er utvalget av gutter!

Når det kommer til gutter har Vegas en god del forskjellig å tilby. Har enda ikke opplevd mangel på kjekke gutter når man drar ut på livet, shopping, middag og så videre. Det er nesten litt farlig at det finnes så mange fisk i Vegas. Det er umulig å velge bare en! Kanskje jeg bare ska la dem sloss, og så ser vi hvem som vinner!

Har du vært i Vegas?
Høres det spennende ut? 

34 kommentarer

Siste innlegg