Suit it up!

Jeg har så mye jeg vil fortelle dere, men jeg er litt usikker om hvor mye av det jeg opplever her i Vegas egner seg på bloggen. Dessuten fikk jeg en kommentar her om dagen av anonym som var så utrolig lei av at jeg skrev om meg selv og gutter. Vel, dette er min blogg og fortiden så er det en del gutter svirrende rundt. Men jeg skjønner at dere kan bli lei av all denne guttepraten. Har nok enda en par historier å dele, så dere blir ikke kvitt dem helt enda.

I går kjøpte jeg forresten min aller første jumpsuit. Jeg har bestandig hatt lyst til å eie en, men aldri helt funnet den rette. Var i prøverommet i flere timer og diskuterte med meg selv om jeg skulle kjøpe den eller ikke. Siden den var ganske rimelig i pris, ble det så den fikk bli med meg hjem. Noe som jeg er veldig glad for, har aldri fått så mange komplimenter ute på byen før!

Hva syns dere?

73 kommentarer

Siste innlegg