Cut the crap

I sted fikk Annette en friend request fra Jennie C. Johansen som har stjelt bilder fra bloggen min og brukt til å lage en falsk facebook profil av Karen. Inne på profilen finner man bilder av Karen og meg på brunch på Lavo i NY og jeg er tagget som Bomba Barbie Mai. Når man trykker på den personen kommer man fram til en falsk profil av meg! Jeg blir så utrolig irritert når jeg finner ut av slike ting! Jeg mener, hvem gjør noe sånt som å stjele andres bilder å late som det er man selv? Det er bare tragisk og barnslig!

Jeg har rapotert den falske profilen av meg og fått den fjernet. Forhåpentligvis så skjer ikke dette igjen, men man kan aldri vite!  Jeg tror det er viktig at alle bloggere der ute er forsiktige og tenker over hvilke bilder de legger ut!

Opplevd noe lignende?

20 kommentarer

Siste innlegg