Miss Dior

Som jeg lovet dere skulle jeg fortelle om opplevelsen vi hadde hos Diorhuset i New York på tirsdag. Har aldri opplevd noe lignende før, og Alee, selgeren vår, kunne absolutt sakene sine. Det hele begynte med at han flørtet skikkelig med meg. I begynnelsen var jeg usikker på om han gjorde det på grunn av salget, eller om han rett og slett var interessert. Etter at han fortalte meg. “you kind of need a boyfriend from New York, and I kind of need a girlfriend from Scandinavia. One who is exactly like you!” var det ikke så stor tvil lengre.

Mens Alee tok godt vare på meg, sto Annette og grublet over om hun skulle kjøpe skoene til 9000 eller vesken til 16 000. Vet det høres overfladisk ut, men av og til må man få lov til å skjemme bort seg selv. Skoene var i alle fall som skapt for henne og jeg kunne gjerne tenkt meg et par selv.

Alee ga oss fantastisk service. Serverte oss sparkling water, og sprang som en gal fram og tilbake med ulike sko. Jeg ble forelsket i et par hvite Dior som jeg vurderer å kjøpe til høsten. Før vi gikk videre til Chanel fikk vi hver vår maskara fra Dior og jeg fikk litt for mange kyss på kinnet! 

(dette bildet tok han til tross for at det var forbudt. Everything for you my princess.)

Fått så god service før?

23 kommentarer

Siste innlegg