S to the L

Problemet med å bestemme seg for og ikke sette på vekkerklokken når man legger seg, er at man sover alt for lenge. Haha. Våknet klokken 12 etter en fantastisk bra kveld på byen. Tenkte å ta dere med på en tur down memory lane, før vi skal stikke på shopping i SoHo.

Kvelden begynte med at Annette og jeg stresset som en gal for å bli ferdig med å legge sminken og finne det perfekte kjolevalg. Vanskelig å finne en fin nok kjole, når venninna de bestemmer seg for å kle seg sexy med trang, åpenrygg-kjole. Etter mye fram og tilbake dro vi til London Hotel for å feire bursdagen til ei random jente i en nydelig suite vel og merke.

Planen var egentlig å gå på Lavo, men ubesluttsomme som vi er dro ferden videre ned til meatpacking district for å dra til SL. Et av New York’s hotteste utested! Veien for å komme seg dit var lang og komplisert. Vi møtte en promotor som skulle få oss inn på SL, men først måtte vi gå til Tenjune for å møte Mike som skulle ta oss med videre til SL.

Da vi ankom Tenjune ble vi presset inn på et VIP-bord sammen med Mike. Der hadde vi ingen interesse av å stå, så vi gikk til nabobordet for å prøve lykken der. Og med litt sjarm kommer man langt, til tross for at det var en enslig dame på 40 som satt der. Hun følte vel mammainstinket komme krypende og tok godt vare på oss. Dama var i alle fall råkul.



Plutselig legger vi merke til at Mike har gått til SL uten oss, og han tok ikke telefonen da vi prøvde å ringe. Igjen må vi ta saken i egne hender og bestemmer oss for å gå til SL alene. Hele kvelden hadde folk sagt at vi ikke trengte en promotor for å komme inn, så lenge du er hot, tall and beautiful, er det null problem. Det hadde de virkelig rett i også. På SL var det i alle fall utrolig sweet! Må le litt når jeg tenker tilbake. Han ene fyren prøvde å bite meg i nakken. Eller han kom bare bort til meg, bet meg i nakken og gikk sin vei. Vondt gjorde det også!

Vi hadde i alle fall en utrolig bra kveld på SL, et utested jeg gjerne drar tilbake til. Nå skal jeg hoppe inn i ballerinaskoene og dra på shopping i SoHo. Håper alle dere har hatt ei like fin helg som jeg har hatt!

21 kommentarer

Siste innlegg