Decision, decisions..

Jeg har et nytt dilemma igjen, og med en gang dere leste ordet dilemma skjønte dere vel at det hadde noe med en gutt å gjøre. Haha, jeg og de guttene mine. Man skulle tro jeg hadde funnet prince charming til nå, men så heldig har jeg altså ikke vært. Lever i troen på at han plutselig skal dukke opp og sjarmere meg i senk. En jente må få lov til å drømme dere!

Dagens dilemma går ut på om jeg skal takke ja til en middagsinvitasjon eller ikke. Jeg kjenner ikke fyren spesielt godt. Har møtt han en gang før, og da virket han ganske hyggelig. I dag fikk jeg en melding hvor han fortalte at han nettopp hadde tatt fram bilen sin (les: Cabriole) og ville ta meg med ut på en kjøretur, deretter middag. For å være ærlig vet jeg ikke hva jeg skal svare. En del av meg sier at jeg skal være litt crazy og takke ja. Det kan være gøy å bli skjemt bort litt igjen. En annen del av meg er mer skeptisk, fyren er tross alt noen år eldre enn meg.

Hva ville dere svart?

71 kommentarer

Siste innlegg