Lets talk about it!

(Noen (les Hanna) var alt for trøtt natt til første mai, siden hun sovnet før hun postet dette innlegget…)

Først og fremst vil jeg si tusen takk til alle som satt og så på live chatten til Oda og meg. Etter en god del prating, fant vi ut at i kveld var det jo natt til 1. mai (en av de store festdagene i Norge), og tenkte at vi kanskje hadde valgt feil dag til å broadcaste oss selv på. Men den gang ei. Det var over 1500 forskjellige mennesker rundt omkring i Norge (og Daniel i Spania) som satt og så på oss. Det liker vi! Håper dere syns vi var underholdene nok da… Det slo oss ikke før vi hadde avsluttet showet at vi hadde pratet i over 3 timer. Haha, kan tenke meg vi prata hull i hodet på dere!

Til dere som gikk glipp av det fantastiske showet til søstrene Vaage, fortvil ikke! Vi kommer med et nytt show om ikke alt for lenge. Og om det blir tid, tenke jeg at Annette og jeg kunne ha et live show direkte fra Las Vegas. Det hadde vært litt kult! Eller hva?

Det kom inn utrolig mange spørsmål både på bloggen, chat-boksen og facebook. Jeg håper vi rakk å svare på alle sammen og at alle ble fornøyd med svarene de fikk. Til dere som ikke så på, kan jeg fortelle at vi pratet om alt mellom himmel og jord. Noen spurte spørsmål om sex og puberteten. Andre var nysgjerrige på utseende, sminke og sko. Noen ville høre oss synge eller sende en hilsning fra Amerika til Norge. I tillegg til dette hadde vi en liten tur rundt om i leiligheta hvor jeg viste fram rommet mitt.

Vil dere ha live show igjen?

57 kommentarer

Siste innlegg