Live chat?

Det er ikke hverdagskost, men det hender at lillesøster og jeg blir bestevenner og de to verste fjortisene du kan tenke deg! Her snakker vi fnising på høyt nivå, barnslige samtaleevner og deling av hemmeligheter. Pluss en god dose latter. På slike dager er jeg utrolig takknemlig for at jeg har en lillesøster! ♥

I mellom diskusjonen om hvem som hadde flørtet med mest gutter og hvem som skulle gå å hente juice, fant vi ut at vi skulle ha live chat på bloggen. Har aldri hatt noe lignende før, så vet ikke helt hva det går ut på. For det første må jeg spørre om noen i det hele tatt er interessert i en live chat med Oda og meg? Live chatten vil gå ut på at dere stiller spørsmål, vi svarer. Dere finner på ting vi skal gjøre, vi adlyder og så videre. Tror i alle fall det kan bli utrolig underholdene.

Vil dere ha live chat i helgen? Eller skal jeg bare glemme hele ideen?
Om dere vil ha. Hvilket tidspunkt passer best? Lørdag klokken 11.00 eller 20.00, eller søndag klokken 10.00?

40 kommentarer

Siste innlegg