One week left

Nå er det bare en uke til jeg sitter og drikker et glass champagne på flyet på vei til New York! Der skal jeg møte bestevenn og ha 6 fantastiske dager i byen som aldri sover! Hun kommer reisende fra Norge og vi lander begge klokken 8 fredagskveld på JFK. Kan se for meg det blir en gjenforening med hyl og skrik i beste jentestil! Kjenner jeg meg selv rett (og Annette) blir det så vi drar rett ut på livet for å utforske byen!

Kjenner det kribler i magen bare jeg tenker på det. Tror det kommer til å bli en fantastisk “ferie”. Ingen kjenner meg bedre enn Annette. Vi to er veldig like på mange områder. Det blir i alle fall ikke uenigheter om hva vi skal gjøre, hvor vi skal dra og hvem vi skal flørte med. Minnekortet på kameraet kommer til å fylles opp på et blunk, og bankkontoen tømmes. Vi skal forresten bo på The New Yorker. Noen som har bodd der før?

Noen som har noen NY-tips å dele med oss?

50 kommentarer

Siste innlegg