Ups and downs.

Det skal ikke være enkelt dere. I dag skulle jeg egentlig sitte 7 og en halv time i bil for å komme meg til herlige Los Angeles. Alt var planlagt, og jeg skulle på min første ordentlige road trip. Santa Monica på dagen, og Hollywood på kvelden. Kunne det bli bedre?

Akkurat i det jeg skulle legge ned kjole nummer 4 i kofferten får jeg en mail hvor det står at road tripen er avlyst på grunn av at han ene fyren måtte jobbe! AVLYST, hva er det for noe? Bah, blir så irritert når jeg tenker på det for hadde gledet meg skikkelig til dette. Hadde gledet meg til å blogge mange morsomme historier og ta mange fine bilder. Men man kan vel ikke få alt det man ønsker her i livet.

Mest sannsynlig så blir L.A-turen utsatt til slutten av april. Jeg skal komme meg til Englenes by en gang til før jeg drar hjem til fedrelandet. Fikk forresten tidenes oppmuntring av min kjære Daniel. Da deppingen stod på som verst, finner jeg verdens søteste bilde av Dany i innboksen. Det hjalp i alle fall en god del på humøret mitt.

Er han ikke søt/fin/kjekk? ^^

44 kommentarer

Siste innlegg