Britney Spears, so amazing

Det er bare ett ord å si om konserten i dag, og det er fantastisk! Fyy, denne jenta kan virkelig å lage show!

Dagen begynte med å stå 3 timer i kø til Britney Spears konserten. Hun skal opptre på Good Morning America på tirsdag, og bestemte seg for å gjøre innspillingen til showet i San Francisco. Noe som jeg, og 5000 andre, satte veldig stor pris på.

Køen gikk omtrent her i fra og til månen, og vi var helt klart mindretall av jenter. Jeg og Oda var omringet av gutter. Bare synd de var av den typen som ikke er en smule interesert en gang. Her snakker vi glitterøyenskygge og palett t-skjorter! Ble i alle fall ikke lei av å stirre på alle de kreative antrekkene.

Da vi endelig ble sluppet inn til der konserten skulle være, var det en skikkelig fight om plassene. Vi klarte heldigvis å skaffe oss ganske gode ståplasser, og sto bare 40-50 meter unna frøken Spears! Tenk på det da dere. Kunne praktisk talt føle pusten hennes!

Drag queens from San Francisco!

Da hun endelig kom på scenen ble alt helt crazy! Jeg ble puffet fram og tilbake, folk rev meg i håret, og jeg ble klemt inne i en fyr med skinnjakke. Jeg klarte til og med å miste det ene kameraet mitt og skoen min! Hahah. Takk Gud for at folk er redelig her, og jeg fant igjen mine kjære eiendeler til slutt.

Uansett, konserten var rett og slett fantastisk! Britney Spears er fantastisk. Digger musikken hennes, personligheten hennes, rett og slett hele dama!

Laget til og med en liten film til dere. Må advare dere at lyden blir av og til litt… Ja, skurrete! Var så mye bass at det ristet i gulvet og alle sammen hylte av full hals! Til tross for en del skubbing, og en del hender, tror jeg filmen er grei. Man får i alle fall en liten følelse av den fantastiske stemningen som var der!

 og helt til slutt! Denne fyren tok jeg med meg hjem for å kose! hihihi!

Hva syns dere om Britney Spears?

53 kommentarer

Siste innlegg