Britney tonight!

Eller teknisk sett er det i morgentidlig, men tonight hørtes så mye bedre ut i mine ører. Etter mye om og men endte det med at jeg betalte en random fyr i Boston 86 dollar får å få billetter til konserten. Jeg regner med det er verdt hvert øre, og jeg gleder meg som en liten unge til å høre Britney live. Konserten begynner klokken 12 søndag formiddag,  og jeg og Oda skal være der klokken 8 får å stille oss i kø. Det vil si at jeg må stå opp klokken 5.30 for å klare å ordne meg ferdig til den tid. Bah, det er hardt å være jente dere!

Og før jeg glemmer det. Tror dere ikke Mr. Date me hadde kjøpt blomster til meg. Wæ, det skal litt til før en gutt kjøper en bukett med blomster til ei jente, og jeg liker det ikke. Alt ble liksom litt mer seriøst nå, men bare på liksom! Uansett, han hadde gitt blomstene blomstermedisin slik at de skulle holde seg lengre. Kan dere tenke dere til hva det var fornoe eller? Jo, han hadde sprayet hele blomsterbuketten ned i Jean Paul parfymen sin. Så nå oser det Jean Paul av hele rommet mitt!

Liker dere å få blomster?

44 kommentarer

Siste innlegg