Huff, så flaut dere.

Huff,  nå er jeg i beruset tilstand igjen og jeg burde egentlig gå å legge meg i stedet for å skrive dette blogginnlegget. Klokken er jo halv 5 om natten! Uansett, kom nettopp hjem fra en fantastisk kveld ute på livet i San Francisco. Jeg hadde egentlig planlagt å være rolig, men Rafael overtalte meg til å ha det litt gøy. Når vi først er inne på temaet Rafael, han ba meg ut på date igjen i kveld. Romantisk middag for to på San Franciscos hotteste restaurant. Kan det bli bedre? Denne fyren bare fortsetter å imponere meg. Han hadde til og med med seg en liten gave i dag også!

Forresten, husker dere det innlegget jeg hadde tatt bbilde av slik at han ikke skulle fforstå hva jeg skrev? Tror dere ikke han jobber sammen med ei ssvensk jente som hadde oversattt hele greia for han! Jeg mener, går det an å ha mer uflaks? Jeg burde virkelig begynne å tenke over hva jeg skriver før jeg poster det. Jeg var i alle fall rød som en tomat da han nevnte det, og prøvde bare å skifte saamtaleemne med en gang. Haha, flaut. Det verste med det er at han helt sikkert leser dette innlegget også. En jente får ikke ha sine hemmeligheter i fred lengre!

Uansett, hadde en helt fantastisk kveld ute på byen i kveld. Utelivet i San Francisco er virkelig upåklagelig. Føler meg som “a superstar” der jeg går fra utested til utested og sipper på Apple Martinis. Gruer meg allerede til jeg reiser tilbake til Norge. Men det er heldigvis noen måneder til enda! I mens skal jeg bare nyte utelivet i San Francisco. Og på søndag skal jeg og Oda på Britney Spears konsert. Gleder meg!

Har dere hatt en fin fredagskveld?

Forresten, om 15 kommentarer har jeg nådd 10 000 kommentarer på bloggen min. Thats kind of crazy!

51 kommentarer

Siste innlegg