It’s Britney Bitch

Åh, nå er jeg irritert dere! På søndag skulle jeg egentlig på gratiskonsert med Britney Spears. Jeg hadde gledet meg i flere uker til denne eventen. Gratiskonsert med Britney, må jo bare bli fantastisk. Uansett, på grunn av dårlig vær i helgen er konserten flyttet fra utekonsert i Castro til Bill Graham Auditorium. Dette medførte til at de delte ut 5000 gratisbilletter i går, men dette har nesten ingen fått med seg. Slik at de som fikk skaffet seg billetter er folk fra Cananda, Florida, Texas og så videre og som nå selger billettene på Ebay til 1-400 dollar!

Det er så utrolig irriterende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dette skulle være en gratis konsert, og nå må man plutselig betale en random fyr i Canada 150 dollar for å få gå på en konsert som egentlig er gratis! Kjenner jeg blir irritert bare jeg tenker på det.

De billigste billette hittil er 130 dollar for 2 billetter. Det vil si omtrent 300 kroner for en billett. Er enda usikker på om jeg skal kjøpe meg en eller ikke. Hva ville dere ha gjort?

Forresten, ser det var mange som syns La Manga virket interessant etter jeg postet forrige innlegg. Om noen er interesserte er det fullt mulig å leie leiligheten vår i påsken, sommer, høst og så videre. Bare send meg mail eller legg igjen en kommentar på bloggen : )

Edit: Kjøpte nettopp 2 billetter for 86 $ på Ebay, så nå blir det Britney på søndag! Yeeey 😀

50 kommentarer

Siste innlegg