Sminkevideo ala Annett!

Først vil jeg si takk for alle spørsmålsbidragene. Er kommet inn over 70 spørsmål, mye mer enn det jeg hadde forventet meg i alle fall. Det kommer til å ta litt tid før jeg får svart på alle sammen, så tror det enkleste blir å dele opp spørsmålene i kategorier og poste svarene etter hvert. Tenkte å svare på video, så dette kan bli gøy.

Så tilbake til overskriften. Da jeg var på besøk hos Annette i januar tok vi og lagde en sminkevideo. Nå har jeg endelig tatt meg selv i nakkeskinnet og redigert filmen. Annette går på make up artistskolen i Oslo, så hennes måte å sminke på er mye mer profesjonell enn min måte. Jeg syns hun er kjempeflink og jeg håper dere lærer noen nyttige tips.

For at det ikke skal bli for langt og kjedelig, deler jeg opp videoen i to. Første film handler om hudsminke og lepper. Film nummer to handler om øyensminke. (Den kommer forresten om noen dager).

Hva syns dere?

37 kommentarer

Siste innlegg