You make me laugh!

Når man er dårlig og slapp er det bare en ting som hjelper! Jeg snakker selvfølgelig om latter! Dagen i dag har gått så mye fortere av at jeg og Odis har ledd av de rareste ting. Vi har så sær humor at det nesten er litt flaut. Dagens latteranfall kom på grunn av en diskusjon om hvem som hadde mest bustete hår. Med tanke på at jeg har vært syk de siste dagene kan vi vel alle gjette oss til hvem som vant…

Jepp, frøken Oda… Hun er bustetrollet mitt! Uansett, en annen frøken fikk meg også til å le. Fant en gammel video av meg og bestevenn fra i fjor. Har ikke ledd så mye på lenge! Kjenner at jeg savner henne. B, hvis du leser dette. Kom på besøk da vel. Legger selvfølgelig med videoen så alle kan få noe å le av denne onsdagsmorgenen.

Er vi ikke søte?

31 kommentarer

Siste innlegg