The most exciting day ever…

NOT! Jeg mener det. En så meningsløs dag som dette har jeg ikke hatt på lenge. Det eneste dagen min har bestått av er å sove. Sov meg seriøst gjennom frokost, lunsj og middag og nå står snart gossip girl på planen før jeg skal legge meg til å sove igjen. Det mest spennende som skjedde i hele dag er at jeg fikk melding fra han dansken som la an på meg på fredag. Og det sier litt!

…Hej med dig. Tak for i fredags. Var super hyggelig att moede nogen andre ‘hjemmefra’. Vi regner med at tage i byen i SF eller Berkeley igjen i weekenden og taenkte om i har lyst til at joine Os? Puss K…

Jeg må tydeligvis ha etterlatt et godt inntrykk på fredag, til tross for at jeg egentlig hadde feber og hals vondt. Uansett, hodet mitt klarer ikke å tenke klart nå. Noen tips til hva jeg skal svare den danske herremannen?

17 kommentarer

Siste innlegg