Trouble is a friend!

Siden jeg har besøk av Kirsti var det sightseeing som sto på planen i dag. Vi har tatt bilder av Golden Gate, kjørt Cable Car gjennom hele San Francisco og vært i Coit Tower for å få utsikt over byen. Har fått en del spørsmål om jeg ikke kan lage et blogginnlegg om tips til hva man kan gjøre i San Francisco. Det kan jeg selvfølgelig gjøre, men føler bare jeg må oppleve byen enda mer først. Føler jeg nesten kjenner New York, L.A og Las Vegas bedre.


(Jeg bruker forresten ikke briller! De er nok bare til pynt)

Denne uken har forresten vært den mest travle uken jeg har hatt på lenge. Har bare sovet 3-4 timer per natt, og det er ikke lenge før kroppen sier i fra at nå er det nok. Har vært en veldig innholdsrik uke da. L.A var en suksess, jeg tror jeg har blitt forelsket, og Top Model-audition var en erfaring jeg ikke ville vært foruten. Blir spennende å se om jeg kommer videre eller ikke.

Nå over til noe helt annet. Kom akkurat på at jeg ble stoppet av politiet i går kveld. Skulle bare kjøre meg en liten kveldstur og plutselig har jeg blålys og sirener bak meg. Tror dere jeg ble redd eller? Politimannen skulle absolutt ha forklaring på hvorfor jeg var ute alene og kjørte bil i mørket. Have you been drinking? Or maybe you had a fight with your husband? Eh, husband? Ser jeg ut som en gift kvinne med barn eller? Dette er andre gangen jeg har blitt stoppet av politiet etter at jeg flyttet til USA. Lurer på om jeg har en måte å tiltrekke meg trøbbel på. Hva tror dere?

Blitt stoppet av politiet før?

33 kommentarer

Siste innlegg