Los Angeles tomorrow!

Her i San Fran er klokken 23.05 og om 5 timer skal jeg stå opp for å dra til Los Angeles, eller L.A som det så fint heter. Som dere skjønner er dette en ren spontantur. Fikk besøk av søskenbarnet mitt i går og vi bestemte oss plutselig for at vi skal ta en tredagers tur til L.A. Hele dagen har gått med til planlegging, bestilling av hotell og pakking. Og jeg er enda ikke ferdig. Kroppen min lengter etter søvn, men før den tid er det mye som skal gjøres. Kommer hjem på fredagskvelden og da er det rett til San Francisco for Top Model-audition. Hektisk sier du? Blir stresset bare jeg tenker på det.

Er forresten veldig stolt av meg selv som reiser til L.A med bare håndbagasje. Det hadde jeg aldri trodd at skulle gå an, men det er utrolig hvor mye rart man får plass til i en liten trillekoffert.


Nå må jeg fortsette med pakkingen, før jeg må legge meg under dyna og ta en kort tur til drømmeland.

Noen som har tips til hva vi kan gjøre i L.A?

31 kommentarer

Siste innlegg