Guess what I bought?

Det er absolutt ikke bra for bankkontoen min at vi har en kjempefin Guessbutikk like utenfor huset. Tror aldri jeg har handlet så mye Guessklær før. Skapet mitt er fylt opp med forskjellige kjoler, skjørt, jakker og vesker fra Guess. Uansett, for noen dager siden var jeg innom yndlingsbutikken igjen, og ble en skinnjakke, shorts og clutch rikere.

Tror den hvite skinnjakken er et kleskupp for meg. Jeg har bestandig ønsket meg en hvit overdel jeg kan bruke til kjoler og skjørt, og nå har jeg endelig funnet en. Clutchen er også veldig praktisk. Da jeg var ute på byen fikk jeg plass til et kompakt kamera, et par sko, en god del sminke, en extensionbørste og lommeboken min. Ikke spør meg hvordan jeg klarte å få alt det der i den lille vesken. Det lønner seg å være jente tenker jeg.

Hva syns dere om innkjøpet?

44 kommentarer

Siste innlegg