Anbefaling av foundation – Guerlain Aqua Parure

Jeg har prøvd mange ulike foundation opp gjennom tidene. Alt fra billige fra H&M til mer eksklusive fra Esthetique. Har hatt perioder der jeg har kjøpt alt for mørke foundation og gått rundt med foundationskille til tusen. Kan trygt si at jeg har prøvd det meste, og jeg har vel bestandig vært på utkikk etter en foundation som gir en fin farge og dekker godt. Fram til nå har Dior og Kanebo vært øverst på listen, men etter at jeg var til Annette i januar har jeg fått en ny favoritt. Guerlain Aqua Parure.
Utrolig god dekkevne og gir huden en fin glød. Foundation er veldig lett å påføre, noe som er et stort pluss. Hater når foundation er så stiv og klumpete at hele ansiktet blir en stor flekk. Den er kanskje litt i det dyreste laget, men en god foundation er en viktig investering om du vil ha kvalitet på sminken. Jeg kjøpte min til 49 $ her. Uansett her er resultatet etter et godt lag med Guerlain Aqua Parure.

Hvilken foundation bruker du?

39 kommentarer

Siste innlegg