Barbie and Ken

Til tross for at jeg la meg klokken 5 natt til bursdagen min var jeg våken og klar for gaver klokka 8 om morgenen! Har ingen anelse hvor jeg fikk all energien fra. Kanskje det var det gigantiske matinntaket jeg hadde til frokost. Jeg mener, hvordan i all verden klarte den lille magen min å få i seg alt det der!?


Etter enda mer sightseeing i Vegas var det tid for å legge kveldens make up å dra ut for å spise middag. Vi endte opp med å spise på Treasure Island hvor jeg fikk sukkerspinn til dessert. Haha, må være den perfekte desserten for meg. Uansett, etter middag var det tid for enda et show. Denne kvelden var det Cirque du Soleil som sto på planen. Amazing, sier jeg bare. Det som var enda mer amazing var da jeg ble sjekka opp i barkøen. Det gjorde meg 60 kroner og et champagneglass rikere. Whop, whoop!

Det som er så gøy med å ha bursdag er at absolutt alle ville spandere bursdagsdrink på deg. Kanskje ikke så bra for oppførselen min da. Har hørt rykter om at jeg kan bli ganske, ja la oss kalle det fjollete, i fylla. Kan si så mye som at dagen der på fant jeg en tissevideo på kameraet mitt! Ja, dere leste riktig, en tissevideo. Jeg mener, hvem i all verden gjør noe så sært som å filme at man tisser. Huff, blir flau bare jeg tenker på det! Kvelden endte i alle fall med at lillesøster ble gjort om til storesøster og vi ble venner med Chuck Bass, Chris Brown, og Ken. Ken trengte en Barbie, og vi kan vel alle gjette hvem det ble? Haha, hadde i alle fall en fun freaking fantastick natt.

Nevnte jeg forresten at jeg hadde min gambling-debut i Vegas? Jeg satset en dollar på en spillemaskin og vant 2. Haha, følte meg rik da altså!

36 kommentarer

Siste innlegg