Las Vegas BABY!

Som overskriften sier har jeg reist til Las Vegas for å feire 21 årsdagen min! Kunne ikke tenkt meg og vært noen annen plass i verden akkurat nå! Tror dette kommer til å bli den beste bursdagen noensinne! En ting er i alle fall klart og det er at jeg skal feste som crazy in the Sin City! Vi bor på hotell Stratosphere som er den høyeste bygningen i Vegas. På toppen finner man en sky bar og “fornøyelsespark” med 4 forskjellige karuseller. I tillegg kan man hoppe i strikk fra taket. Crazy, I know!

I kveld var vi ute for å spise middag å gå en tur nedover the strip for å se på alt livet! Lyd, mennesker, lys og craziness overalt. Love it! Denne helgen er en av de mest travleste helgene i Vegas på grunn av Superbowl på søndag. Dette fordi alle kommer hit for å gamble. Så man skal i alle fall ikke klage på selskapet.

Noen som har noen Vegas-tips å gi meg?

46 kommentarer

Siste innlegg