You guys rock!

Først og fremst vil jeg bare si takk for alle støttende og fine kommentarer på forrige innlegg! Dere er helt klart de beste! Er i alle fall ingen tvil om at jeg skal melde meg på America’s Next Top Model nå. Blir utrolig spennende å se hvordan det hele foregår. På audition må man snakke med dommerne, vise sin beste catwalk walk, og posere i bikini. Haha, det kan bli en utfordring i seg selv.

Uansett, nå er det bursdagen min som skal være i fokus. Blir 21 år på lørdag, og gjett om jeg gleder meg! Endelig kan jeg drikke lovlig her i Amerika. Har allerede fått en liten bursdagsgave av mamma og pappa og det er at vi reiser bort for å feire bursdagen min. Er bare noen timer til avreise nå, og jeg tror det kommer til å bli fun, fun, fun!

Klarer dere å gjette hvor jeg skal feire 21 årsdagen min?

58 kommentarer

Siste innlegg