Lykke.

I dag var jeg hos den amerikanske ambassaden hvor fremtiden min skulle avgjøres. Fremtiden min lå i hendene til en eldre herremann med et morskt utseende. Jeg var så nervøs at jeg skalv som en aspeblad da det var min tur til å forteller denne mannen på 60 sekunder hvorfor jeg fortjener et amerikansk visum! Heldigvis for min del ble han sjarmert av den too-much-information-talen jeg gav ham (en uvane jeg har når jeg blir nervøs) og han ga meg akkurat det jeg ville ha. Happyface! Nå kan jeg slappe av og ha en fantastisk uke med Annette, før jeg reiser hjem igjen. Blir ikke mange dagene hjemme da, om bare 17 dager skal jeg ut å reise igjen. Gleder meg.

Btw, er fortsatt helt jet lagged og har lyst til å sove til alle døgnes timer. Lurer på når det skal komme til å gi seg. I morgen skal jeg kanskje være modell for Annette som skal øve seg til NM i make up. Spennende!

Hva gjør deg nervøs?

27 kommentarer

Siste innlegg