Sugar, spice and everything nice!

Tidsforskjellen på 9 timer er absolutt ikke bra for kroppen min. Jeg er sliten og trøtt 24/7 og vil ikke gjøre noe annet enn å sove. Forhåpentligvis blir det bedre etter noen dager, for jeg og Annette har et tettpakket program denne uka.

Annette går på Imageakademiet i Oslo for å utdanne seg som makeup-artist. Det betyr at jeg får sitte modell for henne, bli med henne på photo shoot-oppdrag og masse annet gøy. Gleder meg til å bli sminket og dullet med, og ikke minst til alle de bildene vi kommer til å ta. Haha! Hvis noen er interesserte kan jeg få henne til å lage en sminke- eller håvideo. Hun er utrolig flink til jobben sin. I dag fikk hun forresten vite at hun kanskje får jobbe som makeup-artist hos Estée Lauder. Hvor sweet er ikke det?!

Her er noen bilder av det fantastiske arbeidet Annette har gjort!

Stilig, ikke sant?

24 kommentarer

Siste innlegg